ביצוע סקר באמצעות תוכנת westwind-global

24/08/2010 11:28:36
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
פתרון יעיל אפקטיבי וחסכוני
 
הסקר מהווה פתרון יעיל ואפקטיבי  לאיסוף וניתוח מידע הן לגופיים עסקיים גדולים והן לקטנים ,יזמים ויועצים ארגונים ועסקיים. בשנים האחרונות מגמת השימוש בסקרים הולכת וגוברת, וכיום הסקר הינו כלי חיוני לשם השגת משוב ואיסוף מידע פנים ארגוני ( כלפי עובדים) וחוץ ארגוני ( כלפי לקוחות).
באמצעות הפתרון של westwind תוכלו ליצור ביעילות סקר, לאסוף נתונים ולעבדם. אנו מציעים תבניות ( טמפלייטים) מוכנות  של סקרים, מעקב אחר מענה, תזכורות ומערכת הצגה גרפית משוכללת. לא צריך עוד לפנות לספקים חיצוניים לשם עריכת סקרים באלפי או עשרות אלפי שקלים או לבצע זאת באמצעים ידניים אשר מקשים על ניהול התהליך, עיבוד הנתונים ויצירת מסד מסודר.
 
 
 מאפינים מרכזיים של מערכת סקרים westwind-global

  • מערכת קלה ואינטואטיבית ללמידה
  • עיצוב שאלון קל וידידותי
  • תבניות מוכנות מראש המסייעות ביצירת השאלון
  • ממשק מיוחד למענה במובייל
  • מחולל דוחות "חכם" כולל יכולת של הפקת מידע רוחבי ( חוצה סקרים)
  • אפשרות  לבצע סקר פתוח או סקר למוזמנים בלבד (דרך רשימות מייל) או תמיכה בסקר טלפוני
  • פתרון westwind-global מאפשר יצירת סקר תוך דקות מעטות בחתך תפקיד (למשל סקר בקרב כל נותני השרות בארגון) סקר בחתך מחלקה, סקר בחתך מנהלים וכמובן סקר ברמת הארגון הכולל.
 צוות יועצי westwind יצר ארגז שלם של תבניות ( טמפלייטים) כך שיצירת הסקר תהיה קצרה, מהירה ומהנה וכמובן תשיג את המטרה שלכם.פתרון הסקר של Westwind מאפשר לכם תוך דקות ספורות להעלות סקר לאוויר ולקבל משוב באמצעות האינטרנט.
 
 
שימושים במערכת הסקרים
  • הסקר מהווה ניהולי הכרחי למנהלי משאבי אנוש וחברי הנהלה בכירה לשם מגוון החלטות הכרוכות בניהול המשאב האנושי כגון: בדיקת מורל ושביעות רצון עובדים, סקרי רווחה ושכר, הערכת אפקטיביות תוכניות ההדרכה, איתור פוטנציאל ניהולי.
  • מחלקת השיווק נעזרת בסקרים לשם בחינת שביעות רצון לקוחות, שימור לקוחות, זיהוי מגמות של נטישת לקוחות ועמדות הלקוחות.
  • מחלקת שרות לקוחות תעזר בסקר לשם איסוף מידע חשוב מלקוחות החברה.סקר ארגוני יכול לשרת גם צרכים ארגונים נוספים. כך למשל סקרי לקוחות, סקר שיווק, סקר ספקים ושותפים עסקיים שונים.

 
סקר התכנות מוצר ליזמים, עסקים קטנים ועסקים שמרחיבים את פעילותם
 
כיום נעשה שימוש הולך וגובר בסקרי התכנות למוצר או שרות. סקרים אלה מבוצעים בקרב אוכלוסיית היעד ונבדקת בהם עמדותיהם כלפי המוצר/השרות החדש. סקר מעין זה ממקד את מאמצי השיווק ועשוי לחסוך כספים ניכרים. סקרים אלה מספקים את המידע הבא: מה הם העמדות של קהל היעד כלפי המוצר, שלילית או חיובית, כוונות פרקטיות של רכישה, מחיר שמוכנים לשם עבור המוצר/שרות. כמובן שנתונים אלה מוצגים בחתכים דמוגרפיים שונים: גיל, מין, מקום מגורים, השכלה והכנסה.




© כל הזכויות שמורות